Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts

all is new :'>

before that :P happy happy happy CNY semua :D !

angpau tak da :P

assalammualaikumm !
fuhh welcome junior to SMV (ERT) AZIZAH :'D
9/january/2012 .. the day of the date full of history :')
ohh my , i guess i just know for that day how its feel when you move to the new school
and leave your old school ..
yeahh i'm definitely death on eyes .
blind for an idea , and my mouth also body feel like someone were just pause me over
and over ..

before that , i am really shocked because something that i didn't expect
it just happen ..  i thought i move to the new school on the other day ..
all is happen so fast , and i really-2 speechless even my all entire of family , friends 
even my best boyfriend did :'D

but , it already happen ..
and i did that .. i move that day .. all the tears .. all the heart bleeding , is no more use :')
i just remember what my mum says :
" adik pegi sana untuk belajar dah ak payah nak engat ape ape sangat okay ? "
 my dad say :
" dahh abah suka adik masuk sini , abah bersyukur sngat abah tak kesah duit abah habis untuk belajar
adik nie,adik dah masok sini abah doa sngat sngat belajar betol-2 jgn hampa kan
org sekeliling kay ? dah dah first-2 je adik mcm nie , nanti dah 2 or 3 minggu
adik okay lahh "

after that i'm staying hostel thats mean asrama dhoo :'<
ermmmm ..
poor my boyf tau :'<
i know how's you feel sayangg , and untuk kebaikan , i gave him my little picture
dhoo :'D i get one too ..
heehee , and he gave me his fav shirt :O ohh my goat :O

time tuu sangat sangt mau menagis di saat-2 genting , 
betol betol air mata nak jatuhh , tp
aku tahan ..
i went to the other side and i stop cryingg !
fuhh , nasibb ! dia tak perasan :)
 tp poor him .. 
anniversary 2 month without me , and you were sick , fever 
i didn't know it :'<
so so sorry for himm ...

then , ada public pun kene gantungg :<
shitt for you damn people :'<
nk wishh bufday akak julia punn tak dpt T_T kesiann sangat tau !!

ohh my , then kene face minggu orientasi dia lg , untunglahh aku nie
ada geng yg kenal , klau tak dah macam rusa masok bandar , bukan kampung lg :'D

fuhh then kene buat persembahan pulak tu pasal berita hari ini ..
wtf , aku juniiorr yeahh i know .. and i do what i should ..
kenelahh jd pengacara .. amek kauu aku guna bahasa johan ..
my nickname :
" RAPEAH BINTI RAPEUT "
bhahahaha

sngat kelakar .. then adalahh senior yg kene kan aku ..
fiuuwww ..
ofc lahh tk melawan ,
respect important kan ? wte ,aku ada tahap kesabarannyaa :)

haa then for my luck nasib ada cuti seminggu , 
bolehh hang out dgn ultraman sayangg saya :'>
sabar ea sayangg , what ever i do i still love you sayangg , so muchh ..
do take care yourself kay sayangg , remember ..
babyy always love you so muchh ..

once i say i love you ,
its mean thousand times and maybe more i mean it :)
goodnyte.
muahhmuahh :*



 by right :
 miss eylafiq :)

No comments:

Post a Comment